bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 18.06.2019 15:58, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: SIWZ -zmiana - publikacja (26-06-2019 ms)

Wykonanie/remont nakładek asfaltowych na terenie Gminy Tarnów w ilości 6,2 tys. m2 w roku 2019, co stanowi ok. 2 km dróg o szerokości od 2,4 m do 4,0 m.

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty




I. Zamawiający: Gmina Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2018 r., poz. 1986 z późn. Zmianami) zwanej dalej „ustawą Pzp” oraz przepisami wykonawczymi tej ustawy.
Postępowanie dotyczy zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie/remont nakładek asfaltowych na terenie Gminy Tarnów w ilości 6,2 tys. m2 w roku 2019, co stanowi ok. 2 km dróg o szerokości od 2,4 m do 4,0 m.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 45-23-32-20 7 (Roboty w zakresie nawierzchni dróg)

1. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1. roboty pomiarowe w ilości 2 km,
2. ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10 cm, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km w ilości 500m2,
3. cięcie nawierzchni asfaltowej mechaniczne, grubość cięcia 5cm w ilości 70m,
4. frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km (odcinki przejściowe) w ilości 150m2,
5. wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w ilości 5000m2,
6. korytowanie na głębokość 40 cm (roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km) w ilości 250m2,
dodatek za każdy cm korytowania (+ -),
7. warstwa dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych - frakcja od 0,0 do 63,0 mm o średniej grubości po zagęszczeniu 20 cm w ilości 250m2,
dodatek za każdy cm podbudowy z kruszywa naturalnego (+ -),
8. górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych /kliniec/ frakcji od 0,0 mm do 31,5 mm o średniej grubości 10 cm w ilości 5000m2,
dodatek za każdy cm podbudowy z kruszywa łamanego (+ -),
9. oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem w ilości 350m2,
10. wykonanie warstwy wiążącej (wyrównawczej) o grubości 3 cm wraz z dociskiem krawędzi jezdni w ilości 550m2,
dodatek za każdy cm grubości warstwy ścieralnej (+ -),
11. wykonanie warstwy ścieralnej (w tym wykonanie zjazdów do posesji) o grubości 5 cm wraz z dociskiem krawędzi jezdni w ilości 6200m2,
dodatek za każdy cm grubości warstwy ścieralnej (+ -),
12. wykonanie regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych – 18 szt,
13. wykonanie regulacji pionowej zaworów i zasuw wodociągowych – 12 szt.

2. Dodatkowe informacje:
1. Maksymalna odległość realizowanego zamówienia od granic miasta Tarnowa – 15 km,
2. Szerokość dróg od 2,4 m do 4 m,
3. Na drogach obowiązuje kategoria ruchu KR 1-2,
4. Do wykonania warstwy ścieralnej wymaganym będzie stosowanie asfalto-betonu z masy na kruszywie grysowym.
5. Technologia wykonywanych robót (min. 10 odcinków dróg) każdorazowo uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót na poszczególnym odcinku drogi.

3. Uwagi:
• Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót,
• W czasie realizacji robót Wykonawca tak będzie utrzymywał teren budowy, aby nie powodować dłuższych przestojów w komunikacji,
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie: od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót),
• Wykonawca będzie składował i usuwał wszelkie urządzenia i materiały we własnym zakresie i na koszt własny,

4. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na postawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: „przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określanego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”.

4.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia których dotyczą wymagania zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie:
• robót przygotowawczych,
• robót ziemnych,
• podbudowy,
• nawierzchni bitumicznych,
w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej siwz realizację przedmiotowego zamówienia.

4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób:
a) Wykonawca jest zobowiązany udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim wykonaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i SIWZ, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób,
c) w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. a i b Zamawiający zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli,
d) jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści lit. a i b, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę.
5. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia części robót Podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców (art. 36b ust. 1 pzp).

IV. Terminy:
A/ rozpoczęcie robót: 5 dni od podpisania umowy
B/ zakończenie robót ustala się: 30.09.2019 r.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VI. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.




Załączniki:

- SIWZ

- BZP

- Projekt umowy

- Formularze

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 18.06.2019 15:58
Ostatnia zmiana dnia: 2019-06-18 15:58:38
Dokument oglądany razy: 583
Podlega Ustawie