bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Budowa fragmentu chodnika przy DW 977 w miejscowości Nowodworze – Gmina Tarnów - GK.271.17.2019

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty




Postępowanie zakończone

- Informacja z otwarcia ofert

- Ogłoszenie o wyborze oferty




I. Zamawiający: Gmina Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm./, w dalszej części siwz zwanej pzp oraz aktów wykonawczych do tej ustawy o wartości mniejszej niż kwota określona w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 prawa zamówień publicznych.

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych pn. : Budowa fragmentu chodnika przy DW 977 w miejscowości Nowodworze – Gmina Tarnów.

2. Zakres prac obejmował będzie m.in:
1) roboty ziemne,
2) podbudowa,
3) poszerzenie z masy asfaltowej,
4) chodnik z kostki brukowej Holland gr 6 cm – ok. 300 m2,
5) krawężnik na ławie betonowej 20x30cm – ok. 160 mb,
6) obrzeże betonowe na ławie betonowej 30x80 cm – ok. 180 mb,
7) balustrada U-20 – ok. 30 mb,
8) bariery stalowe z pochwytem typ N2 W3 A z pochwytem – 44 mb,
9) plantowanie i humusowanie terenu – ok.380 m2.

(kody CPV: 45 23 32 22 – 1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania

2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiary robót.

3.Uwagi:
• Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie robót,
• W czasie realizacji robót Wykonawca tak będzie utrzymywał teren budowy, aby nie powodować dłuższych przestojów w komunikacji,
• Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie: od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót),
• Wykonawca będzie składował i usuwał wszelkie urządzenia i materiały we własnym zakresie i na własny koszt,
• Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
• We wszystkich miejscach siwz oraz załącznikach do siwz w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis: „ lub równoważne o porównywalnych parametrach”. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producentów jest przestawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który posiada te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji, konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

4. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp.:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: „przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określanego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”.

4.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia których dotyczą wymagania zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, w zakresie:
- robót ziemnych,
- podbudowy,
- nawierzchni z kostki,
- oznakowania (bariery i znaki drogowe),
- robót wykończeniowych,
w ilości osób zapewniającej terminową i zgodną z warunkami niniejszej siwz realizację przedmiotowego zamówienia.

4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/wym. osób:
a) Wykonawca jest zobowiązany udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim wykonaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i SIWZ, zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
b) Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób,
c) w przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. a i b Zamawiający zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli,
d) jeżeli czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę wykonywane są przez osoby zatrudnione przez Podwykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić do umowy z Podwykonawcą zapisy odpowiadające treści lit. a i b, które umożliwią Wykonawcy skontrolowanie spełnienia przez Podwykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę.

IV. Terminy:
A/ rozpoczęcie robót: 3 dni od podpisania umowy
B/ zakończenie robót ustala się: 27.09.2019 r.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


VI. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych.




Załączniki:

- SIWZ

- BZP

- Przedmiar

- Mapa

- Formularze

- Projekt umowy

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 13.06.2019 16:10
Ostatnia zmiana dnia: 2019-07-15 11:18:00
Dokument oglądany razy: 992
Podlega Ustawie