bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Zaproszenie do składania ofert cenowych na przebudowę budynku komunalnego w Błoniu w zakresie zmiany systemu ogrzewania na gazowy - IR -7011.5.2015

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty




Postępowanie zakończone

- Ogłoszenie o wyborze oferty




Zaproszenie do składania ofert

I. Zamawiający: Gmina Tarnów 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19
II. Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie ofertowe dla zamówień do 30 000 euro.

III. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku komunalnego w Błoniu w zakresie zmiany systemu ogrzewania na gazowy. (kod CPV: kod CPV: 45-211 350-7 Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych )

2. Zakres robót obejmuje między innymi:
-demontaż grzejników elektrycznych i term elektrycznych,
-montaż kotła kondensacyjnego opalanego gazem oraz zasobnika ciepła,
- instalacja gazowa,
- instalacja c.w.u.
-przebudowa instalacji wod-kan do zasilania kotła, pompy obiegowej i cyrkulacyjnej, urządzeń AKPiA
-przebicie połaci dachu i montaż komina spalinowego z robotami towarzyszącymi,
- instalacja odgromowa nad kominem,
-prace wykończeniowe wewnątrz budynku.

3. Szczegółowy zakres robót budowlanych wynika z zatwierdzonego projektu budowlanego, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a także udostępnianych przedmiarów.

IV. Terminy:
A/ rozpoczęcie robót: 3 dni od podpisania umowy
B/ zakończenie robót ustala się: 30.09.2015r.

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
VI. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o wysokości do 20%

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania warunków:

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia o posiadaniu uprawnień.

2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod –kan. i gaz oraz jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznej.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie:
a) podpisanego oświadczenia o dysponowaniu osobami.
b) wykazu osób.

3.Posiadanie wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się doświadczeniem w wykonaniu minimum 2 robót budowlanych obejmujących roboty instalacyjne wod-kan. i gaz zrealizowane w obiektach kubaturowych, o wartości robót instalacyjnych nie mniej niż 20.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie
a) podpisanego oświadczenia o posiadaniu doświadczenia.
b) wykazu robót wraz z dowodami potwierdzającymi.

4.Posiadanie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie podpisanego oświadczenia

VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków zamówienia dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia;
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; /wg wzoru określonego formularzem Nr 1/.

3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; /wg wzoru określonego formularzem nr 2/.

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

IX Inne informacje:

1. W przypadku powierzenia części robót podwykonawcy,  Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy,
2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, którzy udostępniają zasoby do realizacji zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

X. Niniejsze zaproszenie wraz z załącznikami (w tym: projekt budowlany, stwior, przedmiary) uzyskać można pod adresem: Urząd Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19 pokój 101 Ip. W godzinach pracy Urzędu w cenie 20 zł brutto lub pocztą na podstawie pisemnego zamówienia, a także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.

XI. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
Zamawiający i wykonawca wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazują pisemnie, faksem lub drogą e-mail, przy czym każda ze stron na ewentualne żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza otrzymanie faksu przez wpisanie na otrzymanym dokumencie daty odbioru, podpisanie i odesłanie kopii pierwszej strony faksem. Nr faksu Zamawiającego 14 688 01 30.

XII. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: mgr inż. Bogumiła Bardel –Kierownik Referatu, inż. Wojciech Suchowski - Specjalista ds. inwestycji tel. (14) 688-01-34 lub 14-688-01-16.

XIII. Termin związania ofertą. Przyjmuje się termin związania ofertą: 30 dni

XIV. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
2. Szczegółowa część oferty powinna zawierać :
A. Nazwę i adres zamawiającego.
B. Nazwę i adres Wykonawcy, dane teleadresowe /tef., fax., e-mail/, Nr NIP.
C. Nazwę zadania, na które składana jest oferta.
D. Termin wykonania zamówienia.
E. Okres gwarancji.
F. Warunki płatności.
G. Cenę oferty: wartość brutto ..............zł /słownie: /
H. Dokumenty i oświadczenia.
I. Kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem Robocizny Materiałów i Sprzętu.

3. Udostępnione Wykonawcom przedmiary traktuje się jako dokumenty pomocnicze. Wycenę robót prosimy przedłożyć w układzie kosztorysowym jak załączony przedmiar /kosztorys uproszczony/. W razie konieczności wprowadzenia dodatkowych pozycji w kosztorysie można je umieszczać we wskazanym przez Zamawiającego miejscu /w ramach odpowiedzi na zapytanie/ lub na końcu właściwego działu/kosztorysu.
4. Oferta powinna zostać zapakowana w kopertę nieprzeźroczystą i w taki sposób aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert.
Koperta z ofertą powinna być zaadresowana do zamawiającego z podaniem trybu przetargowego i nazwy zadania, być opatrzona ostrzeżeniem „nie otwierać przed sesją otwarcia ofert tj. tu godzina i data otwarcia ”.

5. Załączone do specyfikacji formularze wykazów i oświadczeń traktuje się jako pomocnicze do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców; jeśli zachodzi potrzeba można je modyfikować lub wykorzystywać wielokrotnie. Zamawiający nie wymaga rygorystycznego przestrzegania formuły graficznej formularzy, wskazanym jest jednak zawarcie wszystkich niezbędnych informacji pozwalających na weryfikację spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

XV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1.Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 na dzienniku podawczym pok. 6A w terminie do dnia 27.05.2015r do godz. 12.00.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w Tarnowie 33-100 Tarnów ul. Krakowska 19 w tym samym dniu o godz. 12.15 (sala. 207 – II piętro).
3. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą zwracane.

XVI. Opis sposobu obliczenia ceny.
1.Podana w ofercie cena powinna stanowić :
-sumę cen elementów zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załączonej dokumentacji. W wycenie należy ująć wszystkie prace i czynności uznane przez Wykonawcę jako niezbędne do prawidłowego wykonania całego zakresu zamówienia. Udostępnione przedmiary traktuje się jako dokumenty pomocnicze do ustalenia ceny oferty.

2. Nie ujęcie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji lub jej błędne opisanie czy ustalenie obmiaru w stosunku do przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym z tego tytułu nie będzie Wykonawcy przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego.
3.W wycenie należy ująć wszystkie materiały i czynności konieczne do wykonania całości robót jak podano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w projekcie budowlanym lub równoważne. Do wyceny i do zabudowy należy użyć wyłącznie materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
4. W cenie oferty należy ująć także koszty zorganizowania i rozbiórki tymczasowego zaplecza budowy, opłaty za zużytą energię, wodę i inne elementy wymienione w istotnych postanowieniach umowy.
5. Do ceny ustalonej na podstawie kalkulacji należy doliczyć obowiązujące podatki.

XVII Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
Cena - 95 %
gwarancja - 5 %

1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Cena” wg następującego wzoru:

W x = (C min : C x) x waga kryterium
Gdzie:
W x - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto,
C min - najniższa cena spośród ofert spełniających wymogi specyfikacji,
C x - cena rozpatrywanej oferty.

2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „gwarancja ” na następujących zasadach:
a) Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 36 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej warunkami zamówienia.
b). Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagany minimalny okres (36 miesięcy), na następujących zasadach:
- oferta zawierająca okres gwarancji 36 miesięcy ( 3 lata) -0 pkt.
oferta zawierająca okres gwarancji 48 miesięcy (4 lata) -3 pkt.
oferta zawierająca okres gwarancji 60 miesięcy (5 lat) - 5 pkt.

XVIII. Formalności po wyborze oferty do zawarcia umowy.
Po wyborze oferty Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kopię uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do izby inżynierów budownictwa kierownika budowy wraz z oświadczeniem o przyjęciu powierzonych funkcji na druku przewidzianym w prawie budowlanym.

4. Moż XIX. Możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

1.1.Wydłużenie terminu wykonania zamówienia, spowodowanego wystąpieniem niekorzystnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie prac zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Prac (STWIOR). np. długotrwałe, intensywne opady deszczu, długotrwałe niskie temperatury, powodzie lub wystąpienia innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy.
1.2 W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych.
1.3 Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie.
1.4 W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.
1.5 W przypadku zmiany Podwykonawcy.
1.6 Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym.
1.7 W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
2. W przypadku robót budowlanych Zamawiający przewiduje ponadto zmiany następujące:
2.1 Zmiana terminu spowodowana wstrzymaniem budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę.
2.2 Wydłużenie terminu wykonania umowy w związku z koniecznością wykonania robót uzupełniających lub dodatkowych wynikłych w trakcie realizacji robót i wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót podstawowych.
2.3 Zmiana sposobu lub zakresu wykonania robót w przypadkach zmiany przepisów skutkiem czego jest konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż założono w dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną umowy (zmiana numeru konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami).

XX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. – projekt umowy zał. Nr 6

XXI. Załączniki do zaproszenia:
1) Formularz ofertowy.
2) Wykaz wykonanych zamówień.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
4) Dokumentacja projektowa, przedmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
6) Projekt umowy

Załączniki:
- Zaproszenie
- Przedmiary
- Projekt
- STWiOR
- Projekt umowy

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 13.05.2015 18:26
Ostatnia zmiana dnia: 2015-07-07 09:18:04
Dokument oglądany razy: 1363
Nie podlega Ustawie