bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Wójt Gminy Tarnów ogłasza przetarg nieograniczony na prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z informatyki w ramach projektu pn

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
ogłoszenie o wszczęciu postępowania/ o zamówieniu

I. Zamawiający: Gmina Tarnów ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych z informatyki w ramach projektu pn "Akademia Sukcesu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w gimnazjach na terenie gminy Tarnów.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki w Gimnazjum w Zbylitowskiej Górze: Grupa I (30 godzin w 2011 roku, 44 godziny w 2012 roku)
• Grupa 11(30 godzin w 2011 roku, 44 godziny w 2012 roku)
Zadanie 2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z informatyki w Gimnazjum w Woli Rzędzińskiej:
• Grupa I (30 godzin w 2011 roku, 44 godziny w 2012 roku) Grupa IT (30 godzin w 2011 roku, 44 godziny w 2012 roku)
• Grupa III (30 godzin w 2011 roku, 44 godziny w 2012 roku)

1. Zajęcia muszą być zgodne z podstawą, programową zgodną z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r.(Dz.U. z dn.l5.01.2009r. Nr 4 poz.17).
2. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie uzgadniany przez Dyrektora Gimnazjum z wyłonionym Wykonawcą usługi po podpisaniu umowy oraz Opiekunem projektu w danym gimnazjum.
3. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca przygotuje program zajęć.
4. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę imienną dzieci uczestniczących w zajęciach i tematykę zajęć. Strona tytułowa dziennika musi być opatrzona kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej oraz sformułowaniem „Projekt pn. „Akademia Sukcesu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny ".
5. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć po zakończeniu zajęć ustalonych w harmonogramie na dany tydzień.
6. Zamawiający zapewni materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć. Spis materiałów dydaktycznych znajduje się w siedzibie Zamawiającego, który jest dostępny po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z koordynatorem projektu.
Słownik CPV:
-główny przedmiot: 80.10.00.00-5

IV. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy Tarnów,
przy ul. Krakowskiej 19 w pok.103 w godz. od 8.00 do 15.30 lub pocztą na podstawie pisemnego
zamówienia.
SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem internetowym www. gmina, tarnow.pl

V. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej: liczba części 2.

VI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

VII. Termin wykonania zamówienia ustala się: od podpisania umowy do 30.06.2012r.

VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania warunków:
1 .Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy:
1/ Spełniają wymogi określone wart. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2/ Dysponują osobami z uprawnieniami, posiadającymi min. wykształcenie wyższe kierunkowe,
przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć.
3/ wykonali lub wykonująmin. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z danego przedmiotu.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o
dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy,
którzy nie spełnią, choć jednego z w ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich
oferty zostaną odrzucone.
Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie
przedstawionych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt IV siwz /

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-kryterium wyboru oferty jest cena -100%

IX. Wadium - nie jest wymagane.

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty można składać w Urzędzie Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19 pok. 6A /Dziennik Podawczy/ w terminie do dnia 12.09.2011 r do godz. 11:30
Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 12:00 (sala 207 II piętro).

XI. Termin związania ofertą: 30 dni

XII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy
ramowej.

 

Załączniki:

- SIWZ

- BZP

- Ogłoszenie o wyborze oferty

Opublikował: Klaudiusz Dzik
Publikacja dnia: 02.09.2011 15:05
Ostatnia zmiana dnia: 2011-09-15 11:15:27
Dokument oglądany razy: 1567
Podlega Ustawie