bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 15.02.2017 12:27, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Ogłoszenie o wyborze oferty - publikacja (24-02-2017 ms)

Zaproszenie do składania ofert cenowych na remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w roku 2017 o wartości do kwoty 50 tys. złotych brutto - GK.271.5.2017

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty




I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Tarnów z siedzibą w Tarnowie
ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów
tel. 14/688-01-15
fax. 14/688-01-30

II. Nazwa przedmiotu zamówienia: 
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w roku 2017 o wartości do kwoty 50 tys. złotych brutto.

III. Technologia wykonania:
a) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowych masą na gorąco gr. 5cm bez obcinania krawędzi i skropieniem nawierzchni drogowej asfaltem
- dodatek za każdy następny cm grubości masy na gorąco bez obcinania krawędzi /plus,minus/
b) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowych masą na gorąco gr. 5cm z odcięciem krawędzi i skropieniem nawierzchni drogowej asfaltem
- dodatek za każdy następny cm grubości masy na gorąco z odcięciem krawędzi /plus,minus/
c) uzupełnienie dużych ubytków tłuczniem za każdy 1cm grubości warstwy /plus,minus/

IV. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2017 r

V. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium wyboru:
1. W wycenie należy ująć wszystkie materiały i czynności konieczne do wykonania całości robót. Do wyceny i do zabudowy należy użyć wyłącznie materiały dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
2. W cenie oferty należy ująć także koszty zorganizowania i rozbiórki tymczasowego zaplecza budowy, opłaty za zużytą energię, wodę.
3. Kryterium wyboru: Suma cen z pozycji a, b i c brutto będzie jedynym kryterium decydującym o wyborze Oferenta - Cena 100 %.

VI. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Tarnów pok. 103, tel. 14 688-01-15 lub 43

VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Urzędzie Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 na Dzienniku podawczym w terminie do dnia 23.02.2017 r. do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie opisanej: „Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w roku 2017 o wartości do kwoty 50 tys. złotych brutto”.
2. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu, godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego, II piętro, pok. 207.




X. Załączniki:
1. Wzór oferty – załącznik nr 1.
2. Projekt umowy – załącznik nr 2.



Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 15.02.2017 12:27
Ostatnia zmiana dnia: 2017-02-15 12:27:48
Dokument oglądany razy: 859
Nie podlega Ustawie