bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Zaproszenie do składania ofert cenowych na świadczenie uslug na wynajem koparko – spycharki na teren Gminy Tarnów w ilości 1500 godzin w roku 2017 - GK.271.2.2017

Nie podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty




Postępowanie zakończone

- Ogłoszenie o wyborze oferty




I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Tarnów z siedzibą w Tarnowie
ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów
tel. 14/688-01-15
fax. 14/688-01-30

II. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Świadczenie uslug na wynajem koparko – spycharki na teren Gminy Tarnów w ilości 1500 godzin w roku 2017.

III. Opis przedmiotu zamówienia
W ramach najmu sprzętu Zamawiający będzie zlecał prace polegające na: oczyszczaniu i pogłębianiu rowów, skarpowaniu brzegów, korytowaniu, załadunku i rozładunku ziemi, plantowaniu ziemi, ścinaniu poboczy, równaniu pospóły żwirowej, kamienia itp. Miejsce wykonania prac – teren Gminy Tarnów.
Parametry koparko-spycharki:
napęd na 4 koła
pojemność łyżki przedniej ok. 1 m3
pojemność łyżki tylnej 0,25÷0,60 m3
długość ramienia ok. 6 m
tylna łyżka wymienialna na większą oraz do pogłębiania i odtworzenia rowów.

Uwaga!
1) Wykonawca usługi winien dysponować dwiema koparko – spycharkami o w/w parametrach.
2) Drogi i działki gminne na których będą wykonywane prace usytuowane są na terenach o różnym ukształtowaniu np. górzystym, niekiedy w terenie leśnym często o dużym nachyleniu i spadku.

IV. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2017 r.

V. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium wyboru:
1. Cena brutto za 1 godzinę najmu pracy sprzętu będzie jedynym kryterium wyboru oferenta.
2. Podana w ofercie cena za 1 godzinę najmu pracy sprzętu powinna zawierać w sobie: koszt dojazdu sprzętu na budowę oraz powrót na bazę, pracę sprzętu we wskazanym miejscu, wynagrodzenie operatora, należny podatek VAT.
3. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, aby ten zamontował na obu koparkach urządzenia GPS, które zostaną mu udostępnione przez Zamawiającego. Koszty montażu urządzeń GPS pokrywa Wykonawca we własnym zakresie. Urządzenia muszą zostać zamontowane najpóźniej w dniu podpisania umowy.

VI. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Tarnów pok. 103, tel. 14 688-01-15 lub 43.

VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Urzędzie Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 na Dzienniku podawczym w terminie do dnia 22.02.2017 r. do godz. 9:00 w zaklejonej kopercie opisanej: „Świadczenie usług na wynajem koparko – spycharki na teren Gminy Tarnów w ilości 1500 godzin w roku 2017”.
2. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu, godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, II piętro, pok. 207.



VIII. Załączniki:
1. Wzór oferty – załącznik nr 1.
2. Projekt umowy – załącznik nr 2.

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 15.02.2017 08:26
Ostatnia zmiana dnia: 2017-02-23 09:36:56
Dokument oglądany razy: 1094
Nie podlega Ustawie