bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Centrum Animacji Kulturalnej Gminy Tarnów

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Wójt Gminy Tarnów




Konkurs zakończony

- Zarządzenie nr VI/22/2014  Wójta Gminy Tarnów z 28-02-2014




1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) niekaralność za przestępstwa umyślne, karno - skarbowe, naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

2. Wymagane kwalifikacje
a) wykształcenie wyższe
b) co najmniej 3 letni staż pracy na samodzielnych stanowiskach kierowniczych - preferowane doświadczenie w kierowaniu instytucją kultury
c) bardzo dobra znajomość ustawodawstwa dotyczącego samorządu gminnego, finansów publicznych, organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, organizacji imprez masowych, kodeksu pracy, prawa zamówień publicznych
d) znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania instytucji kultury
e) posiadanie wiedzy i doświadczenia na temat możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność kulturalną,
f) umiejętności organizatorskie, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
g) wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność.

3. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny z adresem i numerem telefonu kandydata
b) koncepcja programu działania Centrum Animacji Kulturalnej Gminy Tarnów w roku 2014 i lata następne,
c) życiorys (CV) wraz z informacją o posiadanym obywatelstwie
d) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach
f) kserokopie świadectw pracy
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, w tym karno - skarbowe, i że nie toczy się przeciw niemu żadne postępowanie karne i karno — skarbowe, i) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, j) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb związanych z prowadzonym postępowaniem konkursowym.

Z warunkami organizacyjno - finansowymi działalności CAK zapoznać się można na stronie internetowej: http://bip.cak.gminatarnow.pl, gdzie zamieszczony jest Statut i budżet CAK.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach na dzienniku podawczym w siedzibie Urzędu Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19 (parter) z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora CAK", w terminie do dnia 6 lutego 2014 roku, w godzinach pracy Urzędu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po tym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego: 12 lutego 2014 r.




Załączniki:

- Zarządzenie Wójta Gminy Tarnów nr VI/191/2013 z 30 grudnia 2013 r. (Zarządznie, Ogłoszenie, Regulamin pracy komisji konkursowej)

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 03.01.2014
Dokument oglądany razy: 2876
Ostatnie zmiany: 2014-07-31 12:08:23