bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Nabór na stanowisko Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Wójt Gminy Tarnów




Postępowanie zakończone

Informacja o kandydatach

Wynik postępowania




WÓJT GMINY TARNÓW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowie
adres: 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19


1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
d) wykształcenie wyższe II stopnia; preferowane kierunkowe z zakresu pomocy społecznej, pracy socjalnej, prawa, socjologii
e) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej – zgodnie z art. 122 ustawy o pomocy społecznej,
f) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
g) bardzo dobra znajomość przepisów prawnych stosowanych w bieżącej pracy GOPS, w tym z zakresu prawa pracy, finansów publicznych i ochrony danych osobowych,
h) znajomość statutu GOPS w Tarnowie
i) nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista, komunikatywność
j) stan zdrowia pozwalający na pracę na stanowisku Kierownika GOPS
k) umiejętność obsługi komputera – pakiet Microsoft Office

2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
b) posiadanie umiejętności organizatorskich
c) znajomość problemów społecznych gminy
d) samodzielność i konsekwencja w realizacji zadań, odpowiedzialność, odporność na stres
e) prawo jazdy kat. B

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) organizowanie pracy i zarządzanie w jednostce, załatwianie spraw kadrowych i finansowo – księgowych,
b) wydawanie zarządzeń, regulaminów i instrukcji związanych z funkcjonowaniem jednostki
c) wykonywanie uprawnień pracodawcy wobec pracowników jednostki
d) nadzór nad efektywną i terminową realizacją zadań przez pracowników GOPS
e) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej
f) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych
g) wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zaświadczeń wynikających z kompetencji jednostki
h) wydawania upoważnień i pełnomocnictw pracownikom do załatwiania określonych spraw
i) bieżąca analiza sytuacji społecznej w gminie i szacowanie potrzeb w odniesieniu do poszczególnych rodzajów świadczeń i zasiłków
j) współpraca z Wydziałem Polityki Społecznej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
k) opracowywanie rocznych planów i sprawozdań finansowych,
l) opracowywanie programów i planów dotyczących rozwiązywania problemów społecznych w gminie, zwalczania alkoholizmu, narkomanii, przemocy w rodzinie
m) analizowanie potrzeb i kierowanie pracą pracowników socjalnych
n) organizacja pracy placówek wsparcia dziennego, domu dziennego pobytu, współorganizowanie spotkań seniorów
o) współpraca z organizacjami pożytku publicznego zajmującymi się sprawami rodziny, pomocą niepełnosprawnym i osobom potrzebującym wsparcia
p) opracowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Radę Gminy Tarnów
q) zapewnienie warunków BHP pracownikom.
4. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
5. Warunki pracy: od dnia 7 stycznia 2019 r. Praca o charakterze administracyjnym w siedzibie GOPS oraz wyjazdy służbowe na terenie gminy. Wynagrodzenie ustalone na podstawie rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminu wynagradzania pracowników GOPS w Tarnowie, płatne do dnia 27 każdego miesiąca.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w GOPS w Tarnowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
h) oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata na potrzeby postępowania rekrutacyjnego,
k) ewentualnie posiadane referencje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19, (dziennik podawczy, parter) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika GOPS.”, w terminie do dnia 28 grudnia 2018 r.(piątek). Niniejsze ogłoszenie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy: http://bip.gminatarnow.pl i umieszcza się na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tarnów i w GOPS. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Tarnów po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Tarnów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy: http://bip.gminatarnow.pl. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.” i podpisem kandydata.

Ogłoszenie

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 18.12.2018
Dokument oglądany razy: 1417
Ostatnie zmiany: 2019-01-08 15:20:17