bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Tarnów

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Wójt Gminy Tarnów


- Zakończenie postępowania

1. Wymagania niezbędne:
1) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
2) obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskie, osoba nie posiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) wykształcenie wyższe, optymalnie na kierunkach; administracja, prawo, zarządzanie lub ekonomia.
6) doświadczenie zawodowe: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym
w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach
lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
7) biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
8) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
2) umiejętności menadżerskie, organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi,
3) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,
4) odporność na stres,
5) zaangażowanie, kreatywność, punktualność,
6) dyspozycyjność,
7) prawo jazdy kat. B
8) znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
9) bardzo dobra znajomość Gminy Tarnów,
9) bardzo dobra znajomość:
• ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r, poz. 506 ze zm.)
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019, poz. 1282 ze zm.)
• ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.)
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018, poz. 2096 ze zm.)
• ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.)
• Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r, , nr 14, poz. 67)
• ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)
• ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2019 r., poz. 1481)

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) organizacja pracy Urzędu oraz nadzorowanie sprawnego i efektywnego funkcjonowanie komórek organizacyjnych, zapewnienie rzetelnej obsługi obywateli oraz prowadzenie spraw Urzędu lub gminy powierzonych przez Wójta,
2) nadzór i koordynacja obsługi Rady Gminy, jednostek pomocniczych oraz funkcjonowanie Biuletynu Informacji Publicznej.
3) zapewnienie zgodności wydawanych zarządzeń Wójta i uchwał Rady z obowiązującymi przepisami prawa,
4) organizacja i koordynacja pracy poszczególnych komórek organizacyjnych,
5) współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie wynikającym z realizowanych zadań audytowych,
6) prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem kontroli zarządczej w gminie
7) przygotowywanie projektów zmian regulaminów: organizacyjnego, pracy, wynagradzania, przeprowadzania okresowych ocen pracowników, naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
8) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie zatrudniania osób bezrobotnych na miejsca stażowe, interwencyjne i prace publiczne,
9) nadzór nad realizacją przepisów instrukcji kancelaryjnej i obiegu dokumentów,
10) nadzór nad funkcjonowaniem archiwum zakładowego,
11) przygotowanie i przeprowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
12) koordynacja przeprowadzania okresowych ocen pracowników,
13) organizacja współdziałania z sołectwami oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
14) nadzór nad przestrzeganiem zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw mieszkańców,
15) organizacja wewnętrznych szkoleń pracowników, inicjatywa i zapewnienie możliwość podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
16) organizacja szkoleń i narad z udziałem radnych, sołtysów, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych lub pracowników,
17) prowadzenie w uzgodnieniu z Wójtem spraw kadrowych w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, wynagradzania, awansowania, przestrzegania dyscypliny pracy,
18) zapewnienie prawidłowej realizacji przez pracowników przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej i ochrony danych osobowych,
19) na podstawie upoważnienia Wójta przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy (testament),
20) na podstawie upoważnienia Wójta potwierdzanie zgodność kopii z oryginałem dokumentu,
21) opracowanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników,
22) nadzór nad terminową realizacją skarg i wniosków wpływających do Urzędu i do Rady Gminy,
23) prowadzenie ewidencji rejestrów gminnych,
24) określanie potrzeb i kierunki informatyzacji Urzędu,
25) zapewnienie skutecznej publikację prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy, na tablicach ogłoszeń w Urzędzie oraz w internetowym Biuletynie Informacji Publicznej,
26) nadzór nad prawidłową obsługę Rady Gminy, kompletowanie dokumentacji z prac Rady i komisji Rady, aktów prawa miejscowego oraz przekazywanie uchwał Rady Wojewodzie, RIO i adresatom wskazanym w uchwałach,
27) organizacja i koordynacja prac związanych z przeprowadzeniem wyborów Prezydenta RP, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów do Parlamentu Europejskiego, wyborów do rady gminy, rady powiatu, sejmiku województwa, wyborów wójta, referendum ogólnokrajowego oraz referendum gminnego, wyborów sołtysów, wyborów ławników do sądów powszechnych oraz spisów powszechnych i spisów rolnych.

4. Wymiar czasu pracy:
1) wymiar czasu pracy - pełny etat;
2) przewidywany termin zatrudnienia: 15 października 2019 r.,
3) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
4) praca o charakterze administracyjno-biurowym, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
5) bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientem,
6) wynagrodzenie ustalane zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 936 oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Tarnów) wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Tarnów VII/83/2018 z dnia 29.06.2018 r.

5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o naborze.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Tarnów, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu sierpniu 2019 r. wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie świadectw pracy,
6) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, w tym kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy kat. B,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postepowanie karne;
9) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z konkursem na stanowisko Sekretarza Gminy Tarnów (wzór w załączeniu).
12) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kopii dokumentów, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie lub niepotwierdzenie za zgodność z oryginałem dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
7. Informacje dodatkowe:
1) Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Tarnów. Komisja działa dwuetapowo:
a) I etap - wstępna ocena: analiza dokumentów aplikacyjnych w zakresie wymagań niezbędnych, ustalenie listy kandydatów spełniających wymagania niezbędne (formalne), dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
b) II etap - ocena końcowa kandydatów: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami w zakresie znajomości przepisów aktów normatywnych i innych wymagań wymienionych w ogłoszeniu o naborze,

2) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub pocztą elektroniczną na wskazany przez kandydata w ofercie numer telefonu lub adres e-mail;
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnów http://bip.gminatarnow.pl/, oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19, 33-100 Tranów;
4) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze, zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19, (dziennik podawczy, parter) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Tarnów", w terminie do dnia 1 października 2019 r. (wtorek), godz. 12.00. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Tarnów. Dokumenty złożone lub przesłane po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Niniejsze ogłoszenie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy: http://bip.gminatarnow.pl i umieszcza się na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tarnów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Tarnów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy: http://bip.gminatarnow.pl. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.” i podpisem kandydata.




Oświadczenia

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 20.09.2019
Dokument oglądany razy: 1272
Ostatnie zmiany: 2019-10-21 16:32:46