bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Konkurs na stanowisko dyrektora: Żłobka Publicznego w Woli Rzędzińskiej

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Konkurs na stanowisko dyrektora: Żłobka Publicznego w Woli Rzędzińskiej

Postępowanie zakończone

- Wynik postępowania

- Lista kandydatów

- Zarządznie VIII/182/2019 - Komisja Rekrutacyjna




WÓJT GMINY TARNÓW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:
Dyrektora Żłobka Publicznego w Woli Rzędzińskiej




1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) niekaralność w zakresie zakazu pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1440.);
6) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
7) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
8) kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
10) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych dotyczących zakresu zadań wykonywanych na stanowisku, tj.:
a) ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. z 2019 r. poz. 409, ze zm.),
b) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, ze zm.),
c) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.),
d) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.),
e) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.),
f) statutu Żłobka Publicznego w Woli Rzędzińskiej (Dz. Urz. Woj. Młp. z 2019 r. poz. 1591 .);

2) posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: umiejętność kierowania zespołem, myślenia strategicznego, delegowania zadań, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, odporność na stres, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność;
3) biegła znajomość obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta e-mail, przeglądarka internetowa).

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) kierowanie, planowanie, koordynowanie oraz realizacja zadań wynikających ze statutu żłobka oraz reprezentowanie żłobka na zewnątrz;
2) zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej oraz edukacyjno-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;
3) prowadzenie procesu rekrutacji do żłobka i związanej z tym dokumentacji;
4) pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku;
5) wykonywanie zadań zwierzchnika służbowego nad zatrudnionymi pracownikami żłobka;
6) właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;
7) zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie;
8) terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości;
9) współpraca z rodzicami;
10) współdziałanie z organem prowadzącym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami;
11) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych, związanych z funkcjonowaniem żłobka.

4. Wymiar czasu pracy:
1) wymiar czasu pracy - 1 etat;
2) przewidywany termin zatrudnienia: 1 stycznia 2020 roku;
3) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony;
4) praca na stanowisku zarządzającym, związanym z wydawaniem decyzji i poleceń służbowych, wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu, oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych;
5) praca o charakterze administracyjnym, wymagająca kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań;
6) praca związana z pracą przy komputerze i z wykorzystaniem Internetu;
7) Żłobek Publiczny w Woli Rzędzińskiej będzie prowadzić działalność w budynku Szkoły Podstawowej w Woli Rzędzińskiej 253a.

5. Żłobek Publiczny w Woli Rzędzińskiej jest nowoutworzoną jednostką organizacyjną Gminy Tarnów, w związku z czym w miesiącu upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) pisemna koncepcja funkcjonowania żłobka;
2) list motywacyjny;
3) życiorys (CV);
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5) kserokopia dowodu osobistego;
6) kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych;
7) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany 3-letni staż pracy z dziećmi, tj. świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
11) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
12) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
13) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
14) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
15) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z konkursem na stanowisko Dyrektora Żłobka.
Dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, a w przypadku składanych kopii dokumentów, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. Niepodpisanie lub niepotwierdzenie za zgodność z oryginałem dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

7. Informacje dodatkowe:
1) Postępowanie związane z naborem przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Tarnów. Komisja działa dwuetapowo:
a) I etap - wstępna ocena: analiza dokumentów aplikacyjnych w zakresie wymagań niezbędnych, ustalenie listy kandydatów spełniających wymagania niezbędne (formalne), dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
b) II etap - ocena końcowa kandydatów: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami, m.in. z zakresu koncepcji funkcjonowania żłobka oraz znajomości przepisów aktów normatywnych wymienionych w ogłoszeniu o naborze,
2) Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub pocztą elektroniczną na wskazany przez kandydata w ofercie numer telefonu lub adres e-mail;
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Tarnów http://bip.gminatarnow.pl/, oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19, 33-100 Tranów;
4) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze, zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Krakowska 19, (dziennik podawczy, parter) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Dyrektora Żłobka Publicznego w Woli Rzędzińskiej", w terminie do dnia 27 września 2019 r. (piątek). Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu dokumentów do Urzędu Gminy Tarnów. Dokumenty złożone lub przesłane po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Niniejsze ogłoszenie podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy: http://bip.gminatarnow.pl i umieszcza się na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Tarnów. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Tarnów po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Tarnów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy: http://bip.gminatarnow.pl. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji.” i podpisem kandydata.

Tarnów, dnia 17 września 2019 roku.

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 17.09.2019
Dokument oglądany razy: 1066
Ostatnie zmiany: 2019-10-21 16:34:15