bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego - GR.6844.05.2016

10.11.2016

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz.23 j.t.) zawiadamiam, że na wniosek Kierownika Referatu Gospodarowania Nieruchomościami w Wydziale Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Tarnowa działającego z upoważnienia Prezydenta Miasta Tarnowa, zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustanowienia trwałego zarządu na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 111 obręb 228 na rzecz Miasta Tarnowa.

W dniu 21 września 2016 r. Prezydent Miasta Tarnowa złożył wniosek w tej sprawie w Urzędzie Miasta Tarnowa w Wydziale Gospodarowania Mieniem .
Kierownik Gospodarowania Nieruchomościami w Wydziale Gospodarowania Mieniem Urzędu Miasta Tarnowa przesłał złożony wniosek do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnowie.


Po rozpatrzeniu tego wniosku Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Tarnowie postanowieniem sygn.akt: SKO.GN/4160/60/2016 z dnia 12 października 2016 r. postanowiło wyłączyć Prezydenta Miasta Tarnów od załatwienia sprawy i wyznaczyć do załatwienia sprawy Wójta Gminy Tarnów.

Informuję, że zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego, stronom tego postępowania, przysługuje prawo do czynnego udziału na każdym etapie prowadzonego postępowania.

Z dokumentacją można się zapoznać w Urzędzie Gminy Tarnów , pokój Nr 107, w poniedziałek od 8.30 do 16 30, od wtorku do piątku w godzinach od 730 do 1530.


Zawiadomienie o wszczęciu postępowania podano do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Tarnów, w miejscowości Tarnów ul. Krakowska 19 oraz zamieszczono na stronie internetowej www.gmina.tarnow.pl

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 10.11.2016

Dokument oglądany razy: 491
« inne aktualności