Zmiany wprowadzono z powodu: Zmiana formularzy meldunkowych - linków i nazw (1-07-2013 ms)
Dowody osobiste
Wydawaniem dowodów osobistych oraz sprawami meldunków w Urzędzie Gminy Tarnów zajmuje się ref. Spraw Społeczno-Administracyjnych - parter, pok. 9.
Informacje dot. dowodów osobistych - tel: 14 688 01 40
Informacje dot. spraw meldunkowych- tel: 14 688 01 32
Informacja dot. zgłaszania zagionionych dowodów osobistych do banków
Formularze
- Wniosek o wydanie dowodu osobistego
- Zameldowanie na pobyt czasowy
- Wymeldowanie z pobytu stałego
- Wymeldowanie z pobytu czasowego
Do wniosku o wydanie dowodu osobistego należy dołączyć:
1. Dwie aktualne, wyraźne fotografie o wymiarach 35 x 45 mm przedstawiające osoby bez znaków szczegółowych i okularów z ciemnymi szkłami w taki sposób, aby ukazywały głowę w pozycji lewego półprofilu i z widocznym lewym uchem, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy (Dz.U. nr 112 poz. 1182 z 2000 r.)
2. Odpis skrócony aktu urodzenia z aktualnymi danymi osobowymi (dotyczy osoby składającej wniosek po raz pierwszy lub będącej stanu cywilnego: kawaler, panna lub odpis skrócony aktu małżeństwa z aktualnymi danymi dla osób pozostających w związku małżeńskim, po rozwiązaniu małżeństwa lub owdowieniu - Dz.U. jw. - (Urzędy Stanu Cywilnego wydają akty do wyrobienia dowodów bezpłatnie.
Ostatnia zmiana: 26.06.2013
Dokument z dnia (pierwsza publikacja): 24.03.2011
Dokument oglądany razy: 4 099