bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Wójt Gminy Tarnów ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wynajem pomieszczeń o powierzchni użytkowej 103,75m2 w lokalu użytkowym w Koszycach Małych, zlokalizowanego na działce nr 685 w Koszycach Małych w celu świadczenia usług w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej opieki rehabilitacyjnej - GK.7150.1.2012

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty



Przetarg zakończony

- Ogłoszenie o wyborze

1. Przedmiot przetargu:

Oferowane pomieszczenia o pow. użytkowej 103,75 m2 znajdujące się na parterze w budynku użytkowym usytuowanym na działce nr 685 obręb Koszyce Małe dla której prowadzona jest księga wieczysta TR1T/00003281/0, stanowiąca własność Gminy Tarnów, przeznaczone są do oddania
w najem w trybie przetargu nieograniczonego od dnia 1 kwietnia 2012 r. na okres do 3 lat w celu świadczenia usług w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej opieki rehabilitacyjnej.

2. Opis budynku/lokalu.

Projekt budynku odpowiada wymogom obowiązującego obecnie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 roku w sprawie wymagań jakie powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 31, poz.158), projekt znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Tarnów, pok. nr 103.


Szczegółowy opis pomieszczeń i ich powierzchnia znajduje się do wglądu w Urzędzie Gminy Tarnów.

3. Przeznaczenie pomieszczeń:

Pomieszczenia przeznaczone są do prowadzenia usług w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej opieki rehabilitacyjnej. Oferent powinien posiadać podpisaną umowę z NFZ na świadczenie usług w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej ambulatoryjnej opieki rehabilitacyjnej.

1. Usługi mają być wykonywane na sprzęcie własnym.
2. W zakres usług objętych zamówieniem wchodzą zabiegi: fizykoterapii, kinezyterapii, masażu, konsultacja lekarska w tym:
- kinezyterapia: ćwiczenia czynne, ćwiczenia bierne, ćwiczenia w odciążeniu, ćwiczenia
w odciążeniu z oporem, ćwiczenia czynne wolne, rehabilitacja metodami neurofizjologicznymi, taping medyczny.
- fizykoterapia: magnetronik, elektroterapia, laser, ultradźwięki i sollux.
- masaż klasyczny
3. Profil prowadzonej rehabilitacji powinien obejmować osoby starsze, dorosłe oraz dzieci (indywidualna gimnastyka korekcyjna, rehabilitacja wczesnoniemowlęca).
4. Personel: Fizjoterapeuci powinni posiadać wykształcenie zgodne z wymogami NFZ.
5. Wykaz sprzętu – zgodnie z wymogami NFZ w zakresie prowadzenia przedmiotowych usług w tym:
- kabina UGUL z osprzętem, wyposażenie sali gimnastycznej (materace, drabinki, piłki,
wałki, sprzęt do ćwiczeń itp.
- retory do ćwiczeń kkgikkd,
- urządzenie do elektroterapii (prądy TENS, DD, IF, Treberta),
- bieżnia, cykloergometr,
- stół do ćwiczeń manualnych ręki,
- magnetronik,
- laser punktowy,
- urządzenie do ultradźwieków,
- lampa sollux,
- leżanki i parawany,
- stół do masażu.
Od oferenta oczekuje się szczegółowego opisu proponowanej działalności w zakresie udzielania powyższych świadczeń.

Za ewentualne adaptacje, zagospodarowanie i wyposażenie w odpowiedni sprzęt medyczny przedmiotu odpowiedzialny jest Najemca, zarówno w zakresie organizacyjnym jak i finansowym.

4. Czynsz:

Minimalna stawka czynszu wynosi 5 zł netto za 1 m2 + 23% Vat za każdy miesiąc trwania umowy najmu. Składana oferta w zakresie ceny powinna zawierać cenę wywoławcza wyższą od stawki minimalnej czynszu.
Oprócz ustalonego w drodze przetargu czynszu Najemca będzie ponosił koszty utrzymania nieruchomości (opłaty za energię elektryczną, wodę, ścieki, gaz, odbiór nieczystości stałych
i odpadów medycznych, podatek od nieruchomości, koszty remontów bieżących).

Termin wnoszenia czynszu:
Czynsz najmu płatny jest miesięcznie z góry w terminie do dnia 10 każdego miesiąca kalendarzowego, za który przypada należność, po wystawieniu faktury Vat przez Wynajmującego.

5. Czas trwania umowy najmu:

Przewiduje się zawarcie umowy najmu na okres do 3 lat.

6. Warunki uczestnictwa w przetargu:

1). Wypis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej wystawianych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem przetargu (osoby fizyczne przedłożą do wglądu komisji przetargowej dowód tożsamości).
2). Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie do dnia 12.03.2012r. w kasie tut. Urzędu lub na rachunek bankowy Urzędu Gminy Tarnów prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego 37 11360 1235 0031 5004 5620 0006 wadium w wysokości 1 000,00 zł.

Za termin wpłaty wadium przyjmuje się datę wpływu wadium na w/w rachunek bankowy. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał zalicza się na poczet przyszłego czynszu najmu. Wadium przepada na rzecz Gminy Tarnów jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia stosownej umowy najmu w wyznaczonym terminie.

Umowa najmu musi zostać podpisana w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia
o miejscu i terminie zawarcia umowy.

Wadium wniesione przez pozostałych uczestników przetargu zostanie zwrócone na wskazany przez nich rachunek bankowy w terminie 3 dni od zamknięcia przetargu lub jego odwołania, unieważnienia lub zakończenia wynikiem negatywnym.


7. Oferta winna zawierać:

a. imię, nazwisko i adres oferenta oraz siedzibę oferenta,
b. datę sporządzenia oferty,
c. szczegółowy opis proponowanej działalności w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej ambulatoryjnej opieki rehabilitacyjnej.
d. oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w ogłoszeniu i ze wzorem umowy najmu oraz przyjęciu ustalonych tam warunków bez zastrzeżeń.
e. oświadczenie, że od dnia 1 kwietnia 2012 r. oferent będzie mógł rozpocząć świadczenie usług
w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej ambulatoryjnej opieki rehabilitacyjnej.
f. oświadczenie o zapoznaniu się przez oferenta ze stanem technicznym lokalu użytkowego stanowiącego przedmiot przetargu, możliwościami prowadzenia w tym lokalu działalności
w wybranej branży.
g. wskazanie osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w przypadku występowania pełnomocnika – do oferty winno być załączone upoważnienie do składania oświadczeń woli
i zaciągania zobowiązań w imieniu oferenta;

Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:

1). dowód wpłaty wadium (w przypadku złożenia dowodu wniesienia wadium konieczne jest przedłożenie oryginału na żądanie komisji przetargowej);

2). w zależności od statusu oferenta:
- w przypadku osób fizycznych – zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- w przypadku oferentów nie będących osobami fizycznymi – aktualny odpis z właściwego rejestru w zakresie prowadzonej działalności (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert),


Oferty przygotowane w sposób określony w niniejszym ogłoszeniu należy złożyć w zamkniętej kopercie posiadającej następujące oznaczenie: „Przetarg na wynajem pomieszczeń o powierzchni użytkowej 103,75m2 w lokalu użytkowym w Koszycach Małych, zlokalizowanym na działce nr 685 w Koszycach Małych w celu świadczenia usług w zakresie fizjoterapii ambulatoryjnej i lekarskiej opieki rehabilitacyjnej.

8. Termin składania ofert:

Oferty można składać w Urzędzie Gminy Tarnów, ul. Krakowska 19 pok. 6A (Dziennik podawczy) w terminie do dnia 15.03.2012 r. do godziny 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 10.15 (sala 207 II piętro)

Oferty złożone po w/w terminie nie zostaną uwzględnione.

9. Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Nr VI/11/2012 Wójta Gminy Tarnów z dnia 20 stycznia 2012 roku.

10. Wybrana zostanie oferta, która będzie najkorzystniejsza pod względem:
- stawki czynszu,
- zakresu świadczonych usług (spełnienie warunków podanych w punkcie 3 ogłoszenia
o przetargu)

11. Inne informacje:

Wygrywający przetarg zobowiązany jest do podpisania umowy najmu w miejscu i terminie wskazanym przez Wynajmującego pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy.

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu, umowy najmu i oferowanych do wynajmu pomieszczeń można uzyskać w Urzędzie Gminy Tarnów w referacie gospodarki komunalnej pok. 103 lub pod numerem telefonu 14 688-01-42.

Pomieszczenia oferowane do przetargu można obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

Ogłaszającemu przetarg przysługuje prawo wyboru ofert lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu oraz możliwość odwołania przetargu z ważnych powodów.

12. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.



Załączniki:

- Zarządzenie nr VI/18/2012 Wójta Gminy Tarnów z 14 luty 2012 r.


Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 15.02.2012 12:42
Ostatnia zmiana dnia: 2012-03-16 12:44:06
Dokument oglądany razy: 1840
Podlega Ustawie