bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Wójt Gminy Tarnów ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Tarnów - GK.271.4.2012

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 



Przetarg zakończony - Ogłoszenie o wyborze oferty



Ogłoszenie o zamówieniu


I. Zamawiający: Gmina Tarnów ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Gminę Tarnów.
1. Oświetlenie uliczne
2. Obiekty (budynki komunalne)
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
09000000-3
09300000-2

IV. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 pok. 103 w godz. 8:00 d0 15:30 lub pocztą na podstawie pisemnego zamówienia.
SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem internetowym www.gmina.tarnow.pl

V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia: do 31.05.2014 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełnienia warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
• Spełniają warunki zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ.
• Posiadają aktualnie obowiązującą koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
• Posiadają aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD ) na świadczenie
usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii
elektrycznej.
Ocena spełnienia warunków zamówienia przez Wykonawców dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w dziale 4 SIWZ., przez określenie: spełnia/nie spełnia.
Opis sposobu dokonywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawca zobowiązany jest:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w dziale 3 SIWZ Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony Formularz oferty wraz z załącznikami zgodnie ze wzorem stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wypełniony Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiący
załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wypełnione Oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom
stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu
energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
7. Oświadczenie posiadania umów z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ( OSD ) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej.
8. Kopia nadania NIP.
9. Kopia nadania Regon.
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego działu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
12. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 5 - 12, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
13. Jeżeli reprezentanci/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
14. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej oryginalności.
15. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski, poświadczone przez Wykonawcę lub tłumacza przysięgłego.

VIII. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena, znaczenie 100 %
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt.

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty można składać w Urzędzie Gminy Tarnów ul. Krakowska 19 pok. 6A ( dziennik podawczy) w terminie do dnia 20.03.2012r.do godz. 13:00
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 13: 15

XI. Termin związania ofertą: 30 dni

XII. Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy pzp do 20% wartości realizowanego zamówienia podstawowego wynikającego z przyłączenia nowych punktów odbioru energii elektrycznej i rozbudowy istniejących obiektów.

XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej.



Załączniki:
- SIWZ

- BZP

- Odpowiedź 1 i 2

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 12.03.2012 12:19
Ostatnia zmiana dnia: 2012-03-27 14:51:38
Dokument oglądany razy: 1715
Podlega Ustawie