Zmiany wprowadzono z powodu: Publikacja listy kandydatów
Wójt Gminy Tarnów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownik Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Tarnów
zakończony, rozstrzygnięcie: nierozstrzygnięty
Organizator: Wójt Gminy Tarnów
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełnych praw publicznych
c) kandydat nic był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
d) nieposzlakowana opinia
e) wykształcenie wyższe, kierunkowe związane z funkcjonowaniem placówek oświatowych.
f) staż pracy lub doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lat na stanowiskach kierowniczych
g) biegła znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, systemu oświaty. Karty Nauczyciela
h) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office
i) wysoka kultura osobista, komunikatywność.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętności organizatorskie
b) samodzielność i konsekwencja w realizacji zadań
c) zdolność do odpowiedzialnego i terminowego wykonywania obowiązków.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) bieżąca analiza stanu funkcjonowanie placówek oświatowych w gminie
b) nadzorowanie i koordynowanie terminowej realizacji spraw kadrowych, finansowo - księgowych. socjalnych i mieszkaniowych.
c) opracowywanie rocznych planów finansowych.
d) realizacja pomocy materialnej dla uczniów
c) realizacja dofinansowania kosztów przygotowania zawodowego dla młodocianych
f) koordynowanie prac związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.
4. Wymiar czasu pracy: pełny etat
5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny.
b) życiorys.
c) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
d) kserokopie świadectw pracy.
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie.
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
g) oryginał kwestionariusza osobowego dla kandydatów,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
i) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia.
j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
k) ewentualnie posiadane referencje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Tarnów. 33-100 Tarnów. ul. Krakowska 19. (dziennik podawczy. parter) z dopiskiem: ..Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika ZOSiP.". w terminie do dnia 23 kwietnia 2012 roku. Niniejsze ogłoszenie podlega publikacji na stronic internetowej Gminy Tarnów www.gmina.tarnow.pl oraz na stronach Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gminatarnow.pl
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Tarnów po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy oraz na wymienionych wyżej stronach internetowych Gminy Tarnów i Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)".
Wójt Gminy Tarnów
Grzegorz Kozioł
Tarnów, dnia 12 kwietnia 2012 r.
Publikacja dnia: 12.04.2012
Ostatnie zmiany: 2012-04-12 14:48:09