bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Wójt Gminy Tarnów ogłasza przetarg nieograniczony na opracowanie: A/ koncepcji funkcjonalno – przestrzennej budynku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zgłobicach w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego- w dwóch wariantach. B/ pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego z zagospodarowaniem terenu wokół budynku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zgłobicach”- dla wybranego przez Zamawiającego wariantu - IR-7011/16/2014

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty




Przetarg zakończony

- Ogłoszenie o wyborze oferty

 



Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnów , ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 688 01 34, faks 014 688 01 03.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie: A/ koncepcji funkcjonalno - przestrzennej budynku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zgłobicach w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego- w dwóch wariantach. B/ pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego z zagospodarowaniem terenu wokół budynku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Zgłobicach- dla wybranego przez Zamawiającego wariantu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyczne parametry określające wielkość planowanego obiektu i układ funkcjonalny 1.Planowana jest budowa budynku dla pojazdów strażackich Jednostki OSP w Zgłobicach wraz z zapleczem i zagospodarowaniem terenu w miejscu istniejącej remizy OSP - wariant I i z możliwością powiększenia powierzchni zabudowy - wariant II Budynek dwukondygnacyjny w tym użytkowe poddasze, niepodpiwniczony, przekryty dachem dwu lub wielospadowym. Projektowany obiekt zaprojektowany ma być w nawiązaniu do wytycznych konserwatorskich jakie obowiązują na terenie wpisanym do wojewódzkiego rejestru zabytków jak również z uwzględnieniem sąsiedztwa zabytkowego dworu w Zgłobicach. Koncepcja funkcjonalno-przestrzenna musi być zaopiniowana przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Oddział w Tarnowie. Wymagania dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych - ściany konstrukcyjne murowane - więźba dachowa drewniana - podjazd do projektowanego budynku, - tereny zielone - wjazd na teren działki zlokalizowany jest od strony drogi powiatowej, dopuszcza się możliwość zjazdu z drogi gminnej ul. Krótka. 4 .Program funkcjonalny: Na parterze budynku: - 2 garaże dla OSP z przeznaczeniem na min. dwa samochody strażackie - zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla jednostek włączonych do Krajowego Systemu Ratowniczo - Gaśniczego (wymogi to min. dwa samochody średnie czyli ciężarowe), przyczepę przeciwpowodziową wraz ze sprzętem dodatkowym, suszarnia na węże strażackie umieszczona z tyłu garaży - sala wielofunkcyjna -min. 60 m2 - szatnia - zaplecze kuchenne /bez gotowania/ - zaplecze socjalne - zaplecze sanitarne - pomieszczenie biurowe - pomieszczenie magazynowe Na poddaszu budynku: - sala wielofunkcyjna o pow. min. 40 m2 - sala wielofunkcyjna mała -pow. min. 30 m2 - zaplecze socjalne - zaplecze sanitarne - pomieszczenie szatniowe i magazynowe Zagospodarowanie terenu wokół budynku Mapę do celów projektowych zapewnia Zamawiający 5.Zakres opracowania obejmuje: a) opracowanie koncepcji funkcjonalno - przestrzennej budynku - w dwóch wariantach b) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego w branżach dla wybranego przez Zamawiającego wariantu: - w 5 egz -architektura, -konstrukcja, -instalacja wewnętrzna elektryczna -instalacja wewnętrzna wod -kan, gaz i cwu, -instalacja wewnętrzna CO z kotłownią -projekt oświetlenia terenu, -projekt przełożenia sieci kolidujących, -projekt drogowy dojść, chodników i parkingów - projekt ogrodzenia terenu -plan zagospodarowania działki z uwzględnieniem elementów malej architektury (ścianka wspinaczkowa, wiata grilowa). c) zebranie zgód właścicieli gruntów na wejście w teren, celem wykonania robót ujętych w projekcie, d) kosztorys inwestorski - 1 egz e) przedmiary - 1 egz f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 1 egz g) uzgodnienia rzeczoznawców..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się doświadczeniem w wykonaniu minimum 2 projektów - budynków kubaturowych o wartości robót nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każdy, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz: a- wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia o jakim mowa w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia o jakim mowa w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz: a- oświadczenia, że osoby, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia o jakim mowa w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1 W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 1.2 Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 1.3 W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 1.4 W przypadku zmiany Podwykonawcy. Jeżeli jednak Wykonawca opierał się na zasobach podmiotu trzeciego (wspomnianego Podwykonawcy) wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zmiana Podwykonawcy może nastąpić na taki który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot (Podwykonawca) wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5 Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym. 1.6 W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnów,ul.Krakowska 19 pok.101 Ip,cena 10 zł, a także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Tarnów,dziennik podawczy pok.6A.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Urzędu Gminy w tymsamym dniu o godz. 12.15(sala 207,IIpiętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki:

- SIWZ

- BZP

- Mapa

- Projekt umowy

Opublikował: Mariusz Sopala
Publikacja dnia: 17.09.2014 14:29
Ostatnia zmiana dnia: 2014-10-17 12:51:06
Dokument oglądany razy: 1791
Podlega Ustawie